Perkhidmatan Kami

Perkhidmatan Kami
DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU-MANAF HAMZAH

DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU


Alhamdulillah, ramai yang membeli novel lagenda ini :), dari utara ke selatan.  Ada dari Kedah, Perak, Johor, Selangor, Negeri Sembilan dan Pantai Timur.  Oleh kerana sambutan yang menggalakkan, Nazqim Bookstore telah menambah stok novel Dedaun Hijau di Angin Lalu.  Sila hubungi kami untuk urusan pembelian dan penghantaran. 012-7727567 atau 019-7404567

Friday, December 7, 2012

Now Back in the House!-Dedaun Hijau Di Angin Lalu-Manaf Hamzah

Tajuk:  Dedaun Hijau di Angin Lalu
Penulis:  Manaf Hamzah
Harga:  RM35.00

Sebelum ini saya pernah menulis tentang buku yang serupa di sini.  Masa tu buku yang ada di kedai adalah seperti di bawah - agak besar sedikit dari size novel biasa dan berwarna biru.




Setelah beberapa lama habis terjual dan tidak menambah stok, ternyata agak ramai juga yang mencari novel istimewa ini.  Jadi, sekarang Dedaun Hijau di Angin Lalu 'berkunjung' lagi ke Nazqim Bookstore.  Kepada yang ingin membeli novel ini, jangan segan silu telefon saya di talian 019-7404567.  


Intan pernah dikecam sebagai anak luar nikah. Assad pula sering berhadapan dengan tipu daya, hinggakan dia meragui ketulusan isterinya Intan, lalu dia melayan insterinya dengan buruk. Namun apabila Intan hilang, Assad menyedari kekosongan dalam hidupnya

36 comments:

  1. MASIH ADA LAGIKAH NOVEL DEDAUN HIJAU DI NAGIN LALU?

    ReplyDelete
  2. Cikgu Ema..masih ada lagi.

    ReplyDelete
  3. salam nazim, kalau saya nak order bulan April ade lagi x. saya penah baca buku ni. masa saya ssekolah menengah

    ReplyDelete
  4. Emi, InsyaAllah ada lagi. Saya pun akan tambah stok tak berapa lama lagi. Apa-apa hal boleh contact saya 019-7404567. Thanks

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum, Encik Nazqim,

    Sy MANAF HAMZAH, begitu terharu dan rasa berterima kasih atas kesudian anda untuk mempromosi novel pertama saya ini. Sy tak sangka novel ini masih mendapat perhatian dan dicari. Dan terima kasih atas komen anda terhadap novel ini. Memang ketika menulisnya sy masih baru berusia 22 tahun. Bahasa yang sy gunakan masa tu pun bolehlah dikatakan bahasa Melayu lama. Yalah, mcam gaya zaman perfileman P Ramlee dulu. Tapi utk pengetahuan anda kampung yang sy ketengahkan dalam novel itu adalah kampung di mana sy membesar sebelum ia dirobohkan dan kini tinggal di rumah flat. Bagaimanapun, terima kasih sekali lagi. Alhamdulillah kerana sokongan anda semua novel ini telah dicetak sebanyak 3X. Cover terbaru mmg kena utk tajuknya. Anda tak akan percaya kalau anda melihat cover pertamanya. Terus terang sy tak menyukainya. Begitu juga cover yang ke2. Jadi, yang ke 3 sy terpaksa designnya sendiri dan diterima pula oleh penerbit. Salam sejahtera untuk tuan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah en manaf, novel ini buat saya tak lena tidur sb asyik mencari buku ini....

      Delete
  6. Waalaimussalam,
    Encik Manaf, suka saya Encik sudi singgah dan komen di blog saya. Terima kasih ya. Saya dapat tahu pasal buku ini pun baru lagi, dalam 2, 3 tahun kebelakangan ini bila ada dua customers tanya. So, saya dapatkan untuk mereka dan juga untuk saya baca. Patutlah novel ni laris, sebab ceritanya bagus. Tahniah dan semoga encik terus hasilkan karya yang bermutu.

    ReplyDelete
  7. As salam En. Nazim...masih ada stok novel ni? Saya dah lama mencari..saya berminat nak order.
    Tq

    -Hani-

    ReplyDelete
  8. W'salam..
    Hani, masih ada lagi. Boleh bank in duit kat bank account seperti di sebelah tu then smskan nama dan address. Thanks

    ReplyDelete
  9. Saya mmg sedang mencari buku ini..

    Walaupun telah ramai penulis-penulis hebat, tetapi buku ini tiada tandingannya.

    Watak-watak dalam cerita ini memang hebat dihidupkan.

    Tahniah kepada penulis. Sukar sebenarnya hendak mencari penulis lelaki yang boleh menghasilkan buku (novel) yang sebegini..

    **Masih ada lagi kah stok ye?, saya mahu beli?. Sebab buku sebelum ini saya pinjam pada sepupu saya punya kawan. Buku yang saya pinjam masa tue pun kulit ye dah di edit oleh pemiliknya sendiri. Covernya tiada.. hehe!!

    ~Aseda~

    ReplyDelete
  10. Aseda,
    Betul..tak ramai penulis lelaki yang hebat macam Manaf Hamzah. Stok novel ni masih banyak. Boleh bank in duit ke akaun yang saya nyatakan kat sebelah kanan tu. Kemudian smskan nama dan alamat. Thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. As salam tuan...tolong wassap/SMS saya bagaimana utk mendapatkan novel ini...

      013-3486948

      Delete
  11. Masih ada stok lg..? Mcmne nk order..? Bpe lame br dpt..? Tq

    ReplyDelete
  12. Waheeda...
    Masih ada stok. dalam 2,3 hari lepas bank in duit, dapatlah, insyaAllah.

    ReplyDelete
  13. salam, masih ada lagi stok, saya nak order, dah lama dok cari...tolong bagi no acc bank..

    ReplyDelete
  14. Kak Jamaliah,
    Terima kasih sebab order. Ini track numbernya: Pos Laju EM649240714 MY

    ReplyDelete
  15. salam dik..
    berapa harga sebuah novel ni dan bagaimana dpt untuk akak membelinya..?

    ReplyDelete
  16. akak dah tengok info ttg harga b
    buku dan sebagainya..masih ada kah lagi buku tersebut..?.

    ReplyDelete
  17. assalamualaikum, mncari2 novel ni, novel ptama sy baca, masih ade lagi ker stok..

    ReplyDelete
  18. Waalaikummusaalam,
    masih ada lagi.

    ReplyDelete
  19. as-salam...

    da sekian lama mencari novel ni. kat MPH asyik out of stock jek. ade lg tak?

    ReplyDelete
  20. Salam,

    Novel ni masih ada stok ke..sy nak order. Novel Hujan Gerimis dhiasi Pelangi karya penulis yg sama ada tak. Sy nak order juga buku ini

    ReplyDelete
  21. W'salam,,
    Dedaun Hijau di Angin Lalu masih ada. Hujan Gerimis dihiasi Pelangi pun ada. :)

    ReplyDelete
  22. Terima kasih. Boleh berikan harga buku Hujan Gerimis dihiasi Pelangi dan kos pos utk 2 buku ini. Sy akan bank in dlm akaun Nazwim bookstore dan sms nama dan alamat sy.

    ReplyDelete
  23. Hujan Gerimis dihiasi Pelangi RM50.00, Dedaun Hijau di Angin Lalu RM35.00. Duit pos untuk keduanya RM10.00. So, RM95.00.

    ReplyDelete
  24. salam...masih ada kah buku dedaun hijau ? klu ada sy nak sebuah...

    ReplyDelete
  25. Salam..kedai area mna jika nk cod ?

    ReplyDelete
  26. Pasir Gudang. Jemputlah datang. :)

    ReplyDelete
  27. salam.. salam nak membeli novel dedaun hijau di angin lalu..masih ader stok lagi ker

    ReplyDelete
  28. Masih ada.

    ReplyDelete
  29. Salam.... Ada lg x buku dedaun hijau di angin lalu ni... Nk Hadiah kt member

    ReplyDelete
  30. W'salam,
    Ada.

    ReplyDelete
  31. Salam..saya mencari buku ini hampir 20 tahun lalu ketika saya membaca salinan fotostat novel ini saya berusia 14tahun...
    saya berminat utk membeli buku ini, sila email pd saya noorazura45@gmail.com

    ReplyDelete
  32. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete