Perkhidmatan Kami

Perkhidmatan Kami
DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU-MANAF HAMZAH

DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU


Alhamdulillah, ramai yang membeli novel lagenda ini :), dari utara ke selatan.  Ada dari Kedah, Perak, Johor, Selangor, Negeri Sembilan dan Pantai Timur.  Oleh kerana sambutan yang menggalakkan, Nazqim Bookstore telah menambah stok novel Dedaun Hijau di Angin Lalu.  Sila hubungi kami untuk urusan pembelian dan penghantaran. 012-7727567 atau 019-7404567

Wednesday, July 17, 2013

Faraid


Klik pada imej untuk gambar lebih jelas.

4 comments:

  1. ramai org ISLAM yang tak tahu/tak ambil tahu pasal pembahagian harta. sebab katanya 'aku takde harta, klu mati pandai2lah korang buat apa yg patut'
    itu silap, sikit @ banyak bukan ukuran
    kita kena tahu serba sikit pasal hukum faraid

    ReplyDelete
  2. Nazqim BookstoreJuly 17, 2013 at 8:44 AM

    Betul sesangat. Lagi satu..Hutang perlu dibayar sebelum pengagihan harta dibuat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm pegawai ARB kata,kalau simati dah meninggal
      jumpa duit 50sen atas peti ais, itu adalah termasuk dlm harta simati yg kena faraid.xleh ambik dan bagi kat anak buat beli eskrem, haram.YaAllah takut sy dengar

      Delete
  3. Nazqim BookstoreJuly 19, 2013 at 4:07 PM

    Irfa kenalah buat cepat. Saya buat 'kutu wasiat' sekarang. Bayar bulan2 ikut kemampuan. Bila cukup RM1400.00, dapatlah wasiat tu. Meh ler join. :).

    ReplyDelete