Perkhidmatan Kami

Perkhidmatan Kami
DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU-MANAF HAMZAH

DEDAUN HIJAU DI ANGIN LALU


Alhamdulillah, ramai yang membeli novel lagenda ini :), dari utara ke selatan.  Ada dari Kedah, Perak, Johor, Selangor, Negeri Sembilan dan Pantai Timur.  Oleh kerana sambutan yang menggalakkan, Nazqim Bookstore telah menambah stok novel Dedaun Hijau di Angin Lalu.  Sila hubungi kami untuk urusan pembelian dan penghantaran. 012-7727567 atau 019-7404567

Tuesday, January 28, 2014

Dedaun Hijau di Angin Lalu di Kuala Terengganu



Saya akan berada di Kuala Terengganu sepanjang cuti Tahun Baru Cina ini, insyaAllah.  Jadi, kepada sesiapa yang berada di Terengganu yang berminat membeli novel kesukaan ramai ini, sila telefon saya ya. Bolehlah jimat duit pos kan?  Doakan supaya saya teringat untuk masukkan buku-buku ini ke dalam kereta esok hari.  Saya akan bergerak dari Johor kemungkinan pada hari Khamis atau Jumaat.  
         Orang Pahang pun boleh beli juga.  Sepanjang perjalanan ke Terengganu tu, kalau ada customer nak jumpa untuk dapatkan buku ini di Rompin, Pekan dan Kuantan, sila inform.  Jimat RM10 duit pos.  :).
        Saya buat begini sebab teringat dulu semasa bercuti ke Utara, ada beberapa order dari customer. Mungkin, orang tengah bercuti, ada banyak masa untuk membaca.  So, kali ini, saya standby lebih sikit. Kepada yang jauh ingin order macam biasa, insyaAllah saya akan pos pada hari Khamis setiap minggu.  

No comments:

Post a Comment